پرش لینک ها

لیفت واژن با نخ

لیفت ناحیه تناسلی برای درمان افتادگی و جوانسازی واژن

تنگ کردن واژن با نخ چیست؟

شاید این سوال ذهنتان را درگیر کرده باشد که تنگ کردن واژن با نخ چیست و نحوه ی انجام آن چگونه است؟!؟

قبل از پاسخ به این سوال باید نکاتی در مورد گشادی دهانه واژن و عوارض ناشی از آن را بدانید.

دلایل گشاد شدن واژن

گشادی واژن در بانوان بنا به دلایل مختلفی اعم از: رابطه ی جنسی زیاد، زایمان طبیعی مکرر، افزایش سن، نوسانات هورمونیک، عوامل ژنتیکی و… اتفاق می افتد.

با کمی تامل می توانید به عوارض ناشی از گشادی واژن پی ببرید. به طور مثال: عدم لذت جنسی در حین رابطه ی احساسی میان زوجین و تحت تاثیر قرار گرفتن روابط زناشویی از جمله عوارض مشهود و غیرقابل انکار گشادی واژن می باشد.

جدا از این؛ عوارض درمانی مانند: افزایش احتمال ابتلا به عفونت واژن و بی اختیاری ادرار در افراد مبتلا به گشادی واژن وجود دارد.

  • بهترین روش درمان شلی واژن

    انتخاب بهترین روش برای تنگ کردن واژن، توسط جراح زیبایی زنان بعد از بررسی ها و معاینات دقیق صورت می پذیرد. بسته به شرایط بیمار، سن، عوارض موجود و… پزشک متخصص بهترین تکنیک را برای درمان گشادی واژن بیمار انتخاب می نماید.

    همانطور که در مبحث تنگ کردن واژن بیان شد، روش های رایج و شایعی که برای درمان گشادی ناحیه ی تناسلی مورد استفاده قرار می گیرند، به شرح زیر می باشند:

  • تنگ کردن واژن با لیزر

    در تکنیک لیزرتراپی؛ امواج رادیویی به سلول های دیواره ی واژن تابانده و باعث تحریک رشته های جوانساز کلاژن و الاستین پوست در این ناحیه می شوند.

    معمولا از این روش برای افرادی که دچار افتادگی و شل شدگی خفیف در ناحیه ی تناسلی خود می باشند، استفاده می شود.

تنگ کردن واژن با نخ های جاذب

اگر شدت گشادی و افتادگی پوست ناحیه ی تناسلی به قدری زیاد باشد که با استفاده از لیزرتراپی درمان نشود، نیاز است تا از نخ های جاذب واژینال استفاده کرد.

این نخ ها تاثیرات آنی و ماندگاری را شامل حال بیمار می نمایند.

تنگ کردن ناحیه تناسلی با استفاده از نخ های لیفت

از انواع نخ های لیفت با کیفیت به جهت درمان شلی واژن و جوانسازی استفاده می شود. یکی از انواع این نخ های ، نخ های هپی لیفت است که مزایای منحصر به فردی دارد از جمله : ماده زیست سازگار و جذب شونده پلی لاکتیک اسید کاپرولاکتون با ماندگاری بالا و کم تهاجمی

تاثیر نخ های جاذب در درمان گشادی واژن چیست؟

شاید با شنیدن عنوان لیفت با نخ ذهنتان به سمت جوانسازی پوست صورت برود. در گذشته استفاده از نخ های جاذب برای کشیدن پوست صورت و رفع چین و چروک آن استفاده می شد تا چهره ی فرد جوان تر و شاداب تر جلوه کند.

خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی، تجهیزات مدرنی در حوزه ی طب زنان ابداع شده اند که می توانند جوابگوی مناسبی برای رفع نیازهای درمانی و زیبایی افراد باشند.

از جمله ی این پیشرفت ها، می توان به ابداع نخ های جاذب واژینال اشاره نمود. این نخ ها در رفع چین و چروک و افتادگی پوست ناحیه ی تناسلی، تاثیرات و نتایج ایده آل و رضایت بخشی را حاصل می نمایند.

عوارض لیفت واژن با نخ

استفاده از نخ های با کیفیت و استریل و همچنین نحوه ی صحیح استفاده از این نخ ها توسط پزشک متخصص، مانع از ایجاد عوارض نامطلوب خواهند شد.

رعایت مراقبت و بهداشت فردی بعد از عمل تنگ کردن واژن با نخ نیز از جمله عوامل تاثیر گذار در تسریع روند بهبودی و تقویت نتایج ایده آل کسب شده، می باشد.

دوره نقاهت و ریکاوری بیمار بعد از لیفتینگ واژن با نخ بسیار کوتاه است و فرد بلافاصله بعد از اتمام عمل می تواند به منزل باز گردد.

همچنین فرد با مصرف داروهای تجویز شده توسط جراح زیبایی زنان، می تواند از بروز عوارضی مانند عفونت جلوگیری نماید.

نحوه ی لیفت واژن با نخ

لیفت واژن به واسطه ی نخ های جاذب واژینال طی اعمال بی حسی موضعی و به صورت سرپایی قابل انجام می باشد.

به خاطر داشته باشید به علت حساسیت فوق العاده زیاد ناحیه ی تناسلی، لازم است تا عمل تنگ کردن ناحیه تناسلی، توسط بهترین جراح زیبایی واژن در کرج صورت پذیرد تا؛ احتمال ایجاد عوارض نامطلوب برای بیمار به کمترین حد ممکن برسد.

ماندگاری لیفت واژن با نخ

تاثیر لحظه ای ناشی از لیفت واژن با نخ بلافاصله بعد از اتمام عمل جراحی قابل مشاهده می باشد. علاوه بر این؛ نخ های استفاده شده برای عمل لیفتینگ، باعث تحریک کلاژن سازی در ناحیه ی مذکور و جوانسازی آن می شوند.

بنابراین فرد مدت زمان طولانی ای می تواند از مزایای ناشی از لیفت واژن با نخ بهره مند شود.

کاندیدهای مناسب برای لیفت واژن با نخ چه کسانی هستند؟

در اغلب موارد افراد زیر کاندید مناسبی برای تنگ کردن واژن با نخ می باشند:

–         افرادی که زایمان طبیعی داشته اند.

–         افراد مسنی که دچار افتادگی های شدید در ناحیه ی تناسلی خود شده اند.

–         افرادی که دچار گشادی دهانه واژن به علت روابط متعدد جنسی شده اند.

–         افرادی که نتیجه و پاسخ مناسبی از تنگ کردن واژن با لیزر کسب نکرده اند

راه های ارتباطی:

دکتر لیلا جعفری

دکتر لیلا جعفری

متخصص زنان و جراح زیبایی زنان جزو نفرات برتر بورد کشور دارای چندین مقاله معتبر خارجی و ایرانی

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.